Wednesday, May 1, 2013

Kringloopvondst: kastje voor op onze slaapkamer

kringloopvondst

12 comments:

  1. Leuk zeg!! Hier hebben ze vaak niet van dat soort moderne dingen, helaas qua meubels vooral van het type geperst hout met een plastic laagje, dus dan kun je er ook niet zoveel mee qua pimpen.

    ReplyDelete
  2. Is deze modern? Ik dacht dat zo'n buikkastje juist best oud was. Maar hij is inderdaad wel heel modern 'gepimpt'. Het is echt een ideaal kastje moet ik zeggen. Links zitten de spullen van mijn man, en de rechterkant is van mij!

    Hij past precies in onze wigwam-vormige slaapkamer.

    ReplyDelete
  3. Het model is wel oud ja, maar nu zijn dat soort dingen weer helemaal in. Maar dat vinden ze óf hier ook en alles is dus meteen weg, óf het is er gewoon helemaal niet geweest ;-)

    ReplyDelete
  4. Mooi kastje voor sokken en ondergoed en zo.
    Fijn dat je zoiets leuks gevonden hebt!

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/05/01/spijkerbroek-van-volwassen-zoon-repareren

    ReplyDelete
  5. Inderdaad, heel mooi! Ik mix oud met nieuw en dit zou bij mij ook heel mooi staan. Geweldige vonst!

    ReplyDelete
  6. Hij is echt leuk!
    Hier in huis zou hij net niet passen, maar een goede vondst is het zeker =)

    ReplyDelete
  7. Dat vind ik ook! Mijn kleren heb ik twee verdiepingen lager in mijn kantoortje, maar het is toch wel handig om nachtponnen e.d. op de slaapkamer zelf te hebben.

    ReplyDelete
  8. Ik ben er ook helemaal blij mee. Ik zag hem al staan zo gauw ik binnen liep.

    ReplyDelete
  9. wow echt een leuk kastje, ik heb net ook weer een paar super handige aankopen gedaan in onze kringloop , een bamboe kamersscherm voor 15 euro en een mini ladenkastje voor 4 euro voor in mijn voorraadkast, was er al tijden naar op zoek en dan vind je het zomaar in eens, het was alleen wel even een gedoe om het kamerscherm met de fiets mee te nemen, dat wed dus ruim een half uur lopen,maar gelukkig is het mooi weer en hoef ik vanmiddag niet te werken dus kan ik lekker uitrusten in het zonnetje

    ReplyDelete
  10. Leuk zeg! Helemaal als je er lang naar zocht! Ik kan me voorstellen dat je zo'n ding dan ook meteen meeneemt, of het lastig is of niet!

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie vondst! Bij ons vind je ze helaas niet meer zo gauw want Zijn zeer gewild. Heb er zelf ooit 2 kunnen scoren en mogen opknappen! Heerlijk om zo bezig te zijn en het eindresultaat te zien.

    Leuke blog overigens. Even kijken of ik je kan volgen via bloglovin'.

    Lieve groeten, ladies Say So

    ReplyDelete