Wednesday, October 10, 2012

Stoof op marktplaats

Als ik mezelf dan eindelijk zover heb dat ik op de bank zit met een boek, dan wil ik mijn thee graag binnen handbereik hebben.

Een tijd lang zette ik mijn dampende mok thee daarom op een Mammut krukje van de Ikea. Maar op een gegeven moment liet er steeds een pootje los, en dus zocht ik een andere vorm van bijzettafeltje.


Uiteindelijk vond ik die in de vorm van een stoof, op Marktplaats. Ik vind het niet alleen mooi, hij is ook nog eens superhandig, want je kunt er van alles inleggen. Zoals bijvoorbeeld een boek waarin je bezig bent.

 Ik vind deze stoof een stuk charmanter dan het plastic Mammut krukje, en hij is nog praktischer ook!

Wat hebben jullie? Een salontafel? Bijzettafel? Zo'n stoffen vierkante poef die ook als tafel dient stoof

No comments:

Post a Comment