Tuesday, April 23, 2013

Tweedehands vloerkleed ad 2,50

Op de rommelmarkt van de Stichting IJzevoorde vond ik dit vloerkleed voor maar 2,50.

Het slingerde rond onder een grote tafel met daarop een Mount Everest aan kleding. Bij onze kringloop vragen ze daar zo 13,50 voor dus ik ben er helemaal blij mee. Het heeft net iets lichtere, zomerser kleuren dan het andere kleed dat nu, tot de winter terugkeert, op zolder ligt!

Ook dit kleed kan in de wasmachine, wat ik echt ideaal vindt, want kleden worden bij ons altijd extreem vies… Om die reden heb ik ook een tijd geprobeerd om zonder vloerkleden door het leven te gaan, maar ik miste toch de gezelligheid. En vloerkleden zijn bovendien handig om als het ware 'gebieden' in je woonkamer te maken.

 Heb jij vloerkleden in je woonkamer? En zo ja, wat voor soort? kringloopvondst

No comments:

Post a Comment