Wednesday, November 27, 2013

Chesterfield tweedehands bij de Kringloop

Ik liep de kringloopwinkel binnen, en daar stond hij: een Chesterfield bank.

Ik houd van Chesterfield banken. Ze doen me denken aan English Tea, Agatha Christie boeken en moorden in de bibliotheek.

Tweedehands Chesterfield ad 65,-

En het prijskaartje viel mee: 65 euro. Chesterfields zijn in de regel namelijk erg duur. De prijzen op marktplaats variëren van 200 euro voor een beschadigde Chesterfield tot wel 750 euro.

Met behulp van het kringlooppersoneel lukte het om de Chesterfiel in onze Opel Zafira te duwen. Ik zag wel met de knieën rondom mijn oren achter het stuur, maar het kon.

Onze oude bank was ook mooi, maar dat is eigenlijk een bedbank. En die zat niet zo lekker. Tenzij je een stuk of twintig kussens in je rug duwde. Het voordeel van deze Chesterfiel is dat ik hem makkelijk kan schoonhouden, en dat je er gewoon in kunt ploffen en meteen lekker zit.

tweedehands chesterfield

En? Hoe vind je 'm?!

No comments:

Post a Comment