Saturday, January 24, 2015

Crosstrainer!

Ik heb altijd een hekel gehad aan sport. Maar dertienjaar geleden ontdekte ik dat hardlopen wel fijn is. Je kunt het altijd en overal doen, je bent van niemand afhankelijk en het is goedkoop.

Toen hoorde ik dat je naast hardlopen eigenlijk ook aan crosstraining moet doen. De eerste paar jaren nadat ik dit hoorde ging ik gewoon in ontkenning. Maar zoiets gaat toch aan je knagen! En dus besloot ik dan in vredesnaam maar aan crosstraining te gaan doen.

En waarop kun je dat beter doen dan op een crosstrainer?!

Omdat ik eerst zeker wilde weten dat ik het ding ook zou gebruiken, wilde ik er niet teveel geld aan uitgeven. Dus op naar de kringloop! Daar scoorde ik voor 45,- deze crosstrainer. Hij is een beetje gammel, maar hij doet het prima.

En het is een koopje als je bedenkt dat menig sportschoolabonnement 45 euro per maand is!

Hier is tie:

1 comment: